Systemkamera?

Är'e värt att köpa systemkamera? Svar: Ja. Kommer använda den överallt, var jag en går. :)
Jag köper isåfall systemkameran själv då mamma tycker jag slarvar med mobiler och sånt.. *host*.  
Kommer få spara i 3 månader, men det ska man ju fixa! Det är inte så lång tid och nu när det börjar bli vår så kommer tiden bara rusa förbi, haha. Dessutom kommer man ju ha råd med att åka till ullared också!
Köpa en massa saker, som man använder varje dag.

Jag kommer förmodligen köpa den här systemkameran: Sony DSLR-A290L
Det ingår ett 18-55 mm objektiv och den har 14,1 megapixlr.



Publicerat: 2011-03-08 @ 20:56:28


2 kommentarer
Postat av: Natalie - Fokus: teckningar & fotografier

Jag fotar med den kameran :)

2011-03-08 - 21:56:19 | URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv Ja oja! Jag tycker om den jättemycket. Bra nybörjar objektiv också! Dock ska jag köpa ett till objektiv som kan zooma in från lite längre håll. Men som sagt, bra nybörjar kit har den! :) JÄTTEBRA pixlar när man för över till datorer också. Gillas!

2011-03-09 - 16:44:41 | URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0