Den är beställd!

Tjena godingar, jag vet att headern är lite..ja. Men nu är en headern beställd så den ska nog komma om en vecka eller två. :) So thats good. Men annars idag har det ju varit hur dåligt väder som helst. Den har piss regnat, snöat..mina skor är helt förstörda :ooo, inte okej! Man vill ju inte köpa nya heller, eller jo, sommar och vår skor ja, men vinterskor..tvek. Ha aldrig förväntningar på vädret i Sverige, man blir bara besviken..

Iallafall! Imorgon är det fredag och då tror jag det blir allum, för måste köpa en halsduk..fryser ju halsen av mig. Eller jag kanske har en..får leta. :)
Åh vill ha!


 

 

Publicerat: 2011-03-10 @ 21:47:43


1 kommentarer
Postat av: siiimon

Haha, dålig humor = bäst humor ju ♥!

2011-04-13 - 10:36:33 | URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0