Dag 7 - Min bästa vän(ner)

Hoppar över dag 6 - Min dag, eftersom man har ju blogg för att skriva om vad man gör på dagarna så det känns lite onödigt.

Louise Karlefeldt
Du är fan helt perfekt cheyen. Finns fan ingen som är som du, och det är därför jag är så glad att jag känner dig. Att man känner en sån person som du, det är helt otroligt igentligen..för det var 1 på miljonen att jag skulle träffa just dig. Men det gjorde jag, och det ångrar jag aldrig!



Mimmi Hålldén
Vi har känt varanda enda sen vi föddes, och det är ju för att våra föräldrar har känt varandra en lång tid. Även fast vi inte träffas ofta eller att vi umgås särskilt mycket..så har jag alltid kul med dig! Den där pinsamma tystnaden i början, haha, allt blir bra minnen med dig. Jag har sån tur att jag har dig.

Hittade ingen bild, eller så gick det inte att kopiera den.. -.-'
Publicerat: 2011-03-08 @ 16:20:18


1 kommentarer
Postat av: mimmi

love u ♥



väldigt glad att våra föräldrar känner varann:)

2011-05-29 - 15:12:41 | URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0